ניקיון לאחר שיפוץ

ניקיון הבית לאחר שיפוץ

סיימתם את מלאכת השיפוצים? וודאי שהפרפרים בבטן כבר מורגשים, אך הלכלוך והאבק שהצטבר, עודם עוצרים את ההתלהבות.

בדיוק לשם כך, אנו שמחים להעמיד לשירותכם צוות ניקיון מקצועי, שיבצע ניקיון לאחר שיפוץ הבית באופן הרמטי וכולל. גם כתמי הצבע העקשניים ביותר לא יעמדו בפני הנחישות של הצוותים המקצועיים שלנו ובפני חומרי הניקוי והציוד הנלווה.

אל תמהרו להתייאש או להתאכזב – מטרתם של קבלני השיפוצים היא לעשות את מלאכת השינוי והבנייה מחדש של חלל הבית. זה אין זה מתפקידם לוודא שהם שומרים אחריהם על הניקיון, ובמרבית הפעמים הרי שסביבת העבודה ואופייה של העבודה אינם מאפשרים זאת.

אז במקום שאתם תנקו את הבית או הדירה במשך שעות רבות ואפילו ימים, אנחנו כאן כדי לתת עבודה כמו שצריך! בתוך כמה שעות, בזכות חומרי ניקוי עוצמתיים וציוד מקצועי מתקדם, הבית ייראה וירגיש כמו חדש. לא תמצא גרגר של אבק או דבר מה שיעיד כי הבית הזה עבר שיפוץ מאסיבי רק לפני מספר ימים בודדים.

ניקוי לאחר שיפוץ עבור לקוחות פרטיים

חברתנו מספקת את שירותיה עבור לקוחות פרטיים ועסקיים כאחד, ובמגוון רחב של היקפים.

ניקיון לאחר שיפוץ עבור לקוחות יכול להתאים לניקוי דירות או בתים פרטיים. אנו מספקים שירות אישי ובהתאמה לצורכי הלקוח, אנו מקצים את הצוותים והציוד הנדרש.

מהו גודל הדירה? האם לבית הפרטי ישנה חצר שצריכה ניקיון אף היא? ומה לגבי הגג? כל פרט ולו הקטן ביותר, נלקח בחשבון וזאת כדי להבטיח עבורכם תוצאות ללא רבב.

ניקוי לאחר שיפוץ עבור קבלנים

קבלנים התפקדו! חברתנו מספקת שירותים בהיקפים גדולים.

באם אתם נמצאים רגע לפני הגשת הבניין עבור הרוכשים הנרגשים, קראו לנו ואנו נדאג שהדיירים יקבלו את הדירה החדשה כשהיא מצוחצחת ונקייה.

נמצאים אולי לפני המכירה? הצוות השיווקי כבר עומד להגיע עם המצלמות? וודאי שתרצו להציג את הבניין והדירות באופן המחמיא ביותר – אנחנו כאן בשבילכם ובמחירים הוגנים במיוחד.

ניקיון לאחר שיפוץ עם חומרי ניקוי ירוקים

משתעלים מהאבק? המטרה שלנו היא למנוע שלא תשתעלו גם מחומרי ניקוי שמכילים כימיקלים מסוכנים שונים.

הקפידו תמיד לשכור את שירותיה של חברת ניקיון מקצועית אשר משתמשת אך ורק בחומרי ניקוי ירוקים.

הסיבה לכך היא כיוון ש:

  • בריאותכם חשובה לנו - חומרי ניקוי עוצמתיים אך כאלו שמכילים כימיקלים, עלולים להוביל לגירויים בדרכי הנשימה, גרד בעור, צריבות בעיניים ועוד מגוון רחב של תגובות אלרגיות. מטרתנו היא לשמור על בריאותכם ובריאות הצוותים שלנו.
  • הסביבה חשובה לנו - אם כבר חברת ניקיון, אז גם כזו ששומרת על ניקיונה של הסביבה. חומרי ניקוי ירוקים אינם פוגעים בסביבה ומאפשרים לנו לדעת שאנו מספקים את השירות הטוב ביותר.
  • התוצאות חשובות לנו - חומרי ניקוי ירוקים אינם פוחתים מרמתם של אלו הנעזרים בכימיקלים, ואף מספקים תוצאות שמותירות את הלקוחות שלנו המומים. אנו מקפידים לרכוש את החומרים האיכותיים ביותר..

צרו איתנו קשר

אז אם חיפשתם חברת ניקיון לאחר שיפוץ, נשמח לעמוד לשירותכם ולהקצות לכם צוותים מקצועיים עם הציוד והידע הנדרשים.

להצעת מחיר חייגו: 052-3676272

או השאירו פניה: