ניקוי מרכזים מסחריים

חברת ניקיון למרכזים מסחריים

מאחורי כל מרכז מסחרי נקי, עומד צוות מנצח שדואג לתחזוקה השוטפת בכל עת!

רוצים להבטיח שהמרכז המסחרי שלכם יהיה סופר נקי? בשביל זה אתם צריכים סופר שרות. האתגר הוא גדול ורב – מדובר באזורים בהם מסתובבים אינספור מבקרים, ושלמרבה הצער לא תמיד מקפידים לשמור על הניקיון הסביבתי.

לרשותנו צוותים מקצועיים המסוגלים לספק מענה לכל מרכז מסחרי בכל היקף, עם הציוד המקצועי הנדרש וחומרי ניקוי עוצמתיים שיבטיחו ניראות מזמינה ונעימה בכל עת.

למה חשוב להיעזר בחברה מקצועית?

ניקיון לקניונים ומרכזים מסחריים לא מסתכם רק באיזה "וויש וסיימנו".

מדובר באופרציה שמצריכה זמינות של צוותים מסביב לשעון אשר עוברים בכל עת על הקומות השונות ודואגים לניראות לא פחות ממושלמת.

כחברה חיצונית המספקת שירות מעין זה, אנו מתחייבים לכם ל-100% מסירות למשימה ודאגה לניראות המרכז. אצלנו אין לקוחות לא מרוצים, וכל סוגיה ולו הקטנה ביותר שעולה, יכולה לקבל מענה מסודר במחלקת שירות הלקוחות שלנו.

כמו כן, הצוותים שלנו מודעים לסכנה שקיימת בניקיון מרכזים מסחריים ובהם אם הרצפה חלקה ולא הוצב שלט אזהרה, אזי הסכנה בתביעה היא ממשית. אנו דואגים לשמור על כל כללי הבטיחות הקפדניים ביותר, ורואים בהם כהרג בל יעבור.

ציוד מקצועי זמין לניקיון מרכזים מסחריים

ניקיון מרכזים מסחריים מצריך ציוד מקצועי בזמינות גבוהה, ודאגה מתמדת לאספקה סדירה.

מטרתנו היא להניח לכם לנהל את המרכז המסחרי בנחת, ולדעת שיש על מי לסמוך. לרשותנו היכולות הנדרשות לצורך שינוע ציוד לוגיסטי הנדרש לצורך ביצוע העבודות על הצד הטוב ביותר.

החל ממכונת פוליש שתשמור על הרצפות נקיות, מצוחצחות ומבריקות, ועד לציוד ניקוי מקצועי שיסיר כל כתם ויותיר את המרכז נקי ומסודר.

שימוש בחומרי ניקוי ירוקים

כחלק מן השירות, חברתנו מקפידה להשתמש אך ורק בחומרי ניקיון ירוקים המיטיבים עם הסביבה. מדוע?

  • בריאות המבקרים - חומרי ניקוי עוצמתיים המתבססים על כימיקלים, עלולים להוביל לתגובות אלרגיות קשות או רגישויות. צריבה בעיניים, גירויים בעור ותחושת קושי בנשימה - וודאי שלא נרצה בכך.
  • איכות הסביבה - אם כבר שומרים על ניקיון, אז גם שומרים על כדור ארץ נקי. אנו מקפידים על חומרי ניקוי שמיטיבים עם הסביבה ומצמצמים כמה שניתן את הפגיעה בה.
  • ניקיון מקסימלי - חומרי ניקוי ירוקים ושאינם מתפשרים על התוצאות. אנו מקפידים על חומרי הניקוי האיכותיים ביותר.

צרו איתנו קשר

מחפשים אחר חברת ניקיון למרכזים מסחריים? פנו אלינו עוד היום ואנו נשמח לעמוד לשירותכם.

להצעת מחיר חייגו: 052-3676272

או השאירו פניה: