להצעת מחיר חייגו: 052-3676272

או השאירו פניה:

נערכים לקראת שיפוץ? הנה כמה טיפים שכדאי להכיר

החלטתם שהגיעה העת להפיח חיים חדשים בחלל הבית, ואתם מתכוננים לקראת ההרפתקה הכרוכה בשיפוצו? רגע לפני שאתם צוללים אל תוך הפרויקט ומביאים אליכם אנשי מקצוע שונים, הרי שהכנה נכונה היא המפתח לשיפוץ מוצלח, או לפחות לחוויה מוצלחת וקלילה יותר עבורכם.

כאן ריכזנו עבורכם מספר טיפים יעילים שכדאי לכם להכיר ושיעזרו לכם להתכונן לקראת החוויה.

הגדירו את החזון שלכם

פשוט כך – הגדירו מה אתם רוצים שיהיה, כיצד אתם רואים את זה קורה. האם אתם צריכים לשם כך להתייעץ עם איש מקצוע? במידה וכן, זה בהחלט שווה את ההשקעה.

ההסבר לכך טמון בעובדה שלעתים אנו חולמים על דבר מה, אך מקצים תקציב שאיננו עומד בגדר מה שרצינו. ברגע האמת, ואם לא נתכונן לכך מראש, הרי שנגלה כי עלינו להשקיע סכום נוסף, או להתפשר על נראות שאיננו שלמים עמה.

הגדירו את התקציב שלכם

ומכאן שזה מוביל אותנו אל הסעיף הבא והוא סעיף התקציב. החליטו מראש מהו התקציב שאתם רוצים לייעד עבור הפרויקט.

ייתכן והתקציב יגלה לכם שאינכם עוד מוכנים לערוך שיפוץ, ותרצו לחסוך עוד סכום נוסף ורק אז לשפץ. ייתכן ותגלו שאינכם יכולים להשקיע בדבר מה מסוים, ותכינו לעצמכם תוכנית ב' שבכל זאת תגשים לכם את החלום.

תכננו את סידורי המגורים

ממש כך – האם אתם הולכים לישון בבית? או שמא אתם תצטרכו לעתים לישון ולהתגורר אצל חברים או בני משפחה?

ואם אתם מתכננים להמשיך ולהתגורר בבית, התייעצו עם אנשי המקצוע והבינו מהם כיצד תוכלו לעשות זאת באופן נכון. האם ישנו מתחם מסוים שתוכלו לחסות בוילון ניילון וכך האבק יגיע באופן מופחת הרבה יותר?

תכנון מקדים יאפשר לכם להיערך לנושא מראש.

התכוננו לקראת החיים תחת שיפוץ

כמה זמן השיפוץ יימשך? האם ניתן לקבל צפי מדויק?

היבט שכזה בהחלט יכול לעזור לכם להתכונן לקראת תקופת השיפוצים.

שאלה שתוכלו לשאול למשל היא אם נעשה שימוש בכלי עבודה חשמליים בלבד, ולא על בסיס כלי עבודה עם דלקים. מעבר לעובדה שהם פולטים חומרים מזהמים, הרי שכלי עבודה מבוססי בנזין הם רעשניים הרבה יותר, ועל-כן כמעט ולא יאפשרו לכם לקיים חיי יום יום במהלך שעות השיפוץ.

הגנה על חפצים שונים

אל תתעצלו וקחו את החפצים השבירים והחפצים שיקרים לליבכם ורכזו אותם במקום מסוים.

בנוסף לכך, הרי שמומלץ לעטוף את כל הריהוט בניילון ולמנוע מן האבק להגיע לאזורים לא רצויים דוגמת מכשירים חשמליים שונים עם פתחי אוורור אשר עלולים ללכוד מצבורי אבק בלתי מבוטלים.

וכל שנותר לנו לאחל לכם, הוא מלאכת שיפוץ מהירה וחלקה ככל הניתן 🙂

להצעת מחיר חייגו: 052-3676272

או השאירו פניה: