להצעת מחיר חייגו: 052-3676272

או השאירו פניה:

ניקוי ספות בד על ידי חברות מקצועיות

ניקוי ספות בד

ספות בד נמצאות בכל בית. החשובות ביותר ממוקמות בסלון הנחשב גם לחדר הייצוגי בבית, אבל ניתן למצוא אותן גם בחדרי משפחה, בחדרי הורים ועוד. ניתן למצוא סוגי בד מגוונים שחלקם טבעיים ואחרים סינטטיים. הספות חשופות, ולכן, הבדים שעליהם מתלכלכים בנסיבות שונות. הכתמים מגיעים משאריות מזון ומשקה, מכפות רגליים של ילדים ומבוגרים האוהבים לשבת עליהם עם רגליים מקופלות ויחפות,  מהפרשות של דם ונוזלי גוף אחרים, מלכלוך המגיע מחיות מחמד המסתובבות בבית ועוד. ניתן לנקות כתמים מקומיים על ידי תכשירים אותם קונים בחנויות, אבל, לרוב, הניקוי הנ"ל אינו יעיל דיו, ובמקרים רבים, אף משאיר סימני מריחה של הלכלוך או אפילו חומר הניקוי עצמו.

ניקוי מקצועי

הדבר המומלץ ביותר לעשותו הוא ניקוי ספות בד באמצעות חברות מקצועיות הערוכות לכך מבחינת תשתית קיימת. ברשותן מכונות ניקוי ייחודיות לעבודות אלו וצוותי עובדים מיומנים המורגלים  בניקוי כל ספות הבד הקיימות בשוק. השיטה לניקוי כל אחת ואחת די דומה, אבל קיימים שינויים קלים בשיטת העבודה בהתאם לנסיבות. הניקוי נעשה בבית הלקוח. הצוות מגיע בשעה שנקבעה, ולרוב, מסיים עבודתו תוך מספר שעות. תלוי בכמות הספות ובהיקף העבודה. תחילתו הוא בשאיבה יסודית של האבק. שואב האבק מצליח לשאוב את כל הלכלוך המצוי בין הריפודים וקפלי הבד. חשיבותו בכך שהוא מקל מאוד על הניקוי הרטוב המגיע מיד. 

ניקוי רטוב באמצעות מכונת הזרקה

בשלב הבא מזריקים לתוך הריפוד מים נקיים ממיכל במכונת ההזרקה. המים מכילים חומרי ניקוי אשר תוקפים את הלכלוך וממיסים אותו. בשלב הבא, אותה מכונה שואבת את המים המלוכלכים למיכל אחר. כבר בשלב זה מבחינים כי המים הנשאבים עכורים. זוהי עדות לכך שהניקוי אכן יעיל. במידה ונותרים כתמים עקשניים מנסים להורידם עם מברשות רכות שאינן פוגעות בסיבי הבד. במידת הצורך, חוזרים על הפעולה שנית על ריפודים שעדיין מוכתמים. כאן, למעשה מסתיים הניקוי ועכשיו מניחים את הריפודים לייבוש. בקיץ, תהליך הייבוש קצר ואילו בחורף, ניתן להיעזר במאווררים ובמכשירי ייבוש אחרים. לאחר מספר שעות ניתן לראות שהריפודים נקיים למשעי וניתן להשתמש בהם.

תדירות הניקוי

בעל הבית חייב להכין מקום לעבודת הצוות. יש צורך לסלק מהחדר כל פריט שעלול להיפגע מהמים או מפגיעה אחרת. הצוות חייב במקום רחב ונגיש לפעילותו. בבתי צמודי קרקע ניתן להוציא את הספות לרחבה מרוצפת. צוות הניקיון יכול לסייע בהזזתן. מומלץ לבצע ניקוי ספות בד אחת לשנה או לקראת מועדים חגיגיים בהם מארחים אנשים. כמובן, שיש צורך להזמין שירות כאשר הם מתלכלכים במפתיע. ניקוי תקופתי מסייע רבות לשמירה על חיוניותם והמראה הנאה שלהם. הדבר חשוב, במיוחד, בסלון הבית אליו מגיעים אורחים ומבקרים חשובים. מומלץ לשכור שירותי חברה בעלת מוניטין בתחום אשר מבצעת עבודה מקצועית ומסורה.

חברת ניקוי ספות מומלצת

מחפשים חברת ניקוי ספות מומלצת? אנו בהחלט יכולים להמליץ לכם על אחת כזו – טל קלין, אחת החברות הוותיקות בתחום, המתמחה בניקוי כל סוגי הריפודים מבד ומעור. דרכי הפעולה שלה, חומרי הניקוי ובשילוב ציוד מתקדם יבטיחו לכם את השקט הנפשי אותו אתם בהחלט רוצים לקבל מכל בעל מקצוע. 

תוכלו לקבל המלצות עליה גם בגוגל וגם בפייסבוק בחיפוש פשוט ברשת האינטרנט. המלצות וביקורות שתקראו הם מלקוחות מרוצים אשר משתפים בחוויית שירות שקיבלו מהחברה והחליטו להשאיר את דעתם עליה. 

להצעת מחיר חייגו: 052-3676272

או השאירו פניה: