להצעת מחיר חייגו: 052-3676272

או השאירו פניה:

ניקוי לאחר עבודות תשתית

ניקיון מקצועי לאחר תחזוקת ושיפוץ תשתית

שיפוץ תשתיות יכול לנבוע ממגוון רחב של צרכים החל מהחלפת תשתיות קיימות לאור תחזוקה שוטפת ועד להחלפה נקודתית של תשתית לקויה אשר דולפת או יצאה מכלל שימוש לחלוטין.

כאשר אנחנו מדברים על החלפת תשתיות, אין מדובר בצנרת הטמונה בקיר הבניין או הבית הפרטי. במקרה הזה, הרי שמדובר בתרחיש המצריך שינוע של כלים הנדסיים כבדים כמו גם הובלת צנרות חדשות ומאסיביות. כל אלו כוללים לכלוך רב, חול ואבק, אשר יכולים להפריע להתנהלות השוטפת של העוברים והשבים.

שירות ניקיון יסודי לאחר שיפוץ והחלפת תשתית

איתור ותיקון תשתיות תקולות הוא איננו דבר מה אשר ניתן לפתור בהינף יד. מדובר במלאכת מחשבת אשר מצריכה את איתור התשתית באמצעים טכנולוגיים מתקדמים, כמו גם חישוף התשתית באמצעות דחפורים.

על אף שהאמצעים הטכנולוגיים השונים מאפשרים חישוף נקודתי של האזור התקול, הרי שעדיין כמעט ולא ניתן למנוע נזקים משניים לרבות לכלוך רב, ערימות של חול, אבק, בוץ וכלי עבודה מתכלים.

חברתנו ערוכה לפרויקטים במגוון רחב של היקפים משתנים, ומספקת את שירותיה עבור רשויות מוניציפליות, קבלנים, חברות בנייה ועבודות עפר, תעשיות ומפעלים.

שינוע החולות

תוך תיאום מוחלט אל מול הגורמים המשפצים, חברתנו מספקת שירותי שינוע לחולות הנותרים וזאת בכפוף להנחיות הנדרשות כחוק.

כדי לאפשר את השירות ברמה הטובה והמדויקת ביותר, אנו מבקשים מכם לתאם זאת מולנו. אנא הקפידו על פרטים מלאים לרבות המוקד שאליו משנעים את החולות. ברשותנו הציוד הנדרש וכלי השינוע לצורך ביצוע העבודה.

ניקיון בלחץ מים גבוה

מטבע הדברים, שהחלפתה של תשתית יכולה לכלול לא מעט בוץ ולכלוך. כל אלו ובעיקר במזגי אוויר חמים ויבשים, יכולים להתייבש ו'להתלבש' על הקרקע באופן עקשני וקשה להסרה.

כחלק מן השירות המוצע על-ידי חברתנו, אנו מסירים את כתמי הבוץ והאבק העקשניים באמצעות זרמי לחץ מים גבוהים אשר מספקים הסרה מקיפה ויעילה.

פינוי כלי עבודה מתכלים

כל עבודת שיפוץ ולו הקטנה ביותר, כוללת בתוכה אינספור שאריות של כלי עבודה מתכלים, לכלוך וחלקים שונים (דוגמת אספלט מנותץ או לבני מדרכה שבורות) אשר צריכים להתפנות במהרה.

אין מדובר רק בצורך אסתטי, והשארתה של פסולת באזור הטיפול, יכולה להוביל לפציעות של עוברי אורח אשר ימעדו כתוצאה מחוסר תשומת לב. פציעות מסוג אלו, ולו הקלות ביותר, עלולות להוביל להגשת תביעה ומשם לתהליך ממושך, מתיש ויקר.

חברתנו מספקת פינוי מוחלט של הפסולת. אנו מבקשים מכם לתאם זאת אתנו באופן מדויק, וזאת כדי שנבטיח פינוי לאזור המיועד בלבד.

צרו עמנו קשר

זקוקים לשירותי ניקיון לאחר תחזוקת והחלפת תשתיות? פנו אלינו עוד היום לקבלת פרטים נוספים, ונשמח לתת לכם הצעת מחיר.

להצעת מחיר חייגו: 052-3676272

או השאירו פניה: