להצעת מחיר חייגו: 052-3676272

או השאירו פניה:

מתי כדאי להזמין חברה לניקוי שטיחים?

הזמנת חברה לניקוי שטיחים

רבים מהאנשים אוהבים להניח שטיחים בבתיהם ובמקומות אשר בבעלותם או בניהולם. משום כך, ניתן לראותם  בבתים פרטיים, בבתי מלון ואירוח, במוסדות תרבות ובאתרים אחרים. יש לכך סיבות נהדרות. הם נאים, מוסיפים לאווירה, יוצרים סוג של אינטימיות, נעימים לדריכה, מעלימים רעשי דריכה ועוד. יחד עם זאת, יש צורך לטפל בהם, ובראש וראשונה, לנקותם. נשאלת השאלה מתי כדאי להזמין חברה לניקוי שטיחים? התשובה היא כאשר הלכלוך הינו רב וקשה מאוד לנקותו עצמאית. בנוסף, לצורך ניקוי יסודי תקופתי אשר ירענן אותם וישיב להם חיוניות שאבדה. התדירות הרצויה היא אחת לשנה, ובמקרים בהם הלכלוך רב מדי, אף מוקדם יותר.

תהליך ניקוי מורכב

מבחינים בין שטיחים ניידים ואחרים מקיר אל קיר. את שני הסוגים מומלץ לתת לניקוי לחברה מקצועית. הניקוי המורכב יותר הוא למודבקים ונעשה בתהליך מעט מורכב. הצוות המגיע למקום מתחיל עם שאיבת שטיחים יסודית באמצעות שואב אבק תעשייתי בעל עוצמה גדולה. היא מצליחה לשאוב אבק, עלים יבשים ושאריות לכלוך אחר מבין קפלי השטיח ומכינה אותו לניקוי  הרטוב המגיע מיד לאחריו. בשלב הבא, מזריקים מים נקיים בהם מהולים חומרים דטרגנטים מיוחדים לתוך השטיח. החומרים תוקפים וממיסים את הכתמים ומסירים אותם. לאחר מכן, מתבצעת יניקת המים על ידי אותה זרוע במכונה. הם נשאבים למיכל אחר. 

סיום ניקוי וייבוש

כבר מיד רואים בהבדל בין המים העכורים הנשאבים לבין הקיים ונוכחים לדעת כי פעולת הניקוי מצליחה. במידה ומגלים כתמים שלא הוסרו, מנסים לשפשף אותם עם מברשות בעלות שיער רך למניעת פגיעה בסיבי בד השטיח. כאן מסתיימת פעולת הניקוי ויש לתת לו להתייבש. בעונת הקיץ הייבוש מהיר, ואילו בחורף, ניתן להיעזר במאווררים ובמכשיר ייבוש אחרים. בעסקים ובמשרדים מבקשים ניקוי לסוף שבוע כדי שהשטיחים יתייבשו על לתחילת השבוע. ניתן לבצע ניקוי באמצעות קצף ניקוי מיוחד, ולאחריו, ניתן לדרוך לאחר זמן קצר. ניתן למצוא סוגי שטחים שונים שחלקם הינם סינטטיים. שיטות הניקוי דומות לכולם, אם כי, קיימים הבדלים מעטים בשיטות הניקוי עצמם.

שירות מסור

על בעל המקום להכין את המקומות והחללים השונים, והדבר מחייב סילוק ריהוט ופריטים אחרים. רצוי שהכל יסולק והניקוי יהיה אחיד לכל החדר כדי שמראה השטיחים לאחר מכן יהיה אחיד וללא סימנים. לדוגמא: לא ניתן לנקות היטב מתחת למיטה וחשוב להוציאה מהחדר. חברה מקצועית ערוכה היטב למתן שירותים אלו ומבצעת ניקוי לאורך כל השנה. כמובן, שהעונה החמה היא עונת החגים והקיץ, אבל ניקיונות כאלו מתבצעים גם בעונת החורף. את הניקוי מבצע צוות מיומן ברשות מנהל עבודה מקצועי ומוכשר המעניק שירות אישי, מאחר ומדובר בפריטים יקרי ערך. ניקוי שטיחים ניידים יכול להיעשות בבית אבל, לרוב, רצוי לבצעו במפעל החברה, וקיים שירות של הובלת השטיח אליו והחזרתו ללקוח.

להצעת מחיר חייגו: 052-3676272

או השאירו פניה: