להצעת מחיר חייגו: 052-3676272

או השאירו פניה:

מפגעים תברואתיים שמחייבים שירות מידי

5 מפגעים תברואתיים חמורים

כחברת ניקיון מקצועית, הצבנו לעצמנו שתי מטרות: האחת, לספק שירותי ניקיון מקצועיים שלא ישאירו ולו עכבה קטנה של לכלוך. והשנייה, להעשיר את ידיעתם של לקוחותינו במגוון רחב של נושאים מהותיים מענף הניקיון והתברואה.

שמירה על ניקיון היא לא רק שמירה על אסתטיות או יצירת סביבה נעימה. שמירה על ניקיון היא גם הגנה על הבריאות דרך סילוקם של מפגעים תברואתיים חמורים אשר עלולים להתבטא באלרגיות חריפות, זיהומים, מחלות נגיפיות וחיידקיות וריבוי מזהמים רעילים.

נזילה בביוב שאיננה מטופלת

נזילה בביוב שאיננה מטופלת כראוי, לא רק שתביא עמה ניחוחות לא נעימים, אלא גם תגביר את הסיכויים לתחלואה בקרב הדיירים.

נזילה בביוב יכולה להתבטא בתשתית המרכזית של הבניין, אז יש לפנות לגורמים מוניציפליים שיטפלו בבעיה במהירות ובדחיפות. במקרים בהם הנזילה מתרחשת בתוך הבניין עצמו, הרי שחשוב לפנות לוועד הבניין או לחילופין לחברת אחזקת המבנים אשר מטפלת במבנה.

לרשותכם, בנוסף לשירותי הניקיון, חברתנו מעניקה גם שירותי אחזקת מבנים. נשמח לעניין אתכם במידע נוסף בנושא.

נזילה בביוב עלולה להוביל לבעיות קשות של הימצאות חרקים ומכרסמים, ואף להביא להתפשטותם של נגיפים וחיידקים הנישאים באוויר. הקפידו לתקן את הבעיה במהירות, והזעיקו איש מקצוע שיביא לפתרון הסוגיה.

אזורים לחים ורטובים בקרב הבית

באם יש בקרבתכם אזורים לחים או מקורות מים עומדים, הרי שאתם חשופים בפני האפשרות שיתפתח אזור מחיה ענף של יתושים ושלל חרקים נוספים.

לא אחת, חברות הדברה מקצועיות אינן מתחילות בתהליך ההדברה, אלא לאחר שבחנו היטב את האזור בקפידה. רק לאחר שמקור הבעיה אותר, ורק לאחר שטופל בקפידה, הרי שמתחיל תהליך ההדברה למיגור החרקים והמזיקים שהתאספו.

מרבצי קינון של יונים

חברתנו מספקת שירותי ניקיון לפנים המבנה, אך מה מתחולל מחוצה לו? לא אחת, אנו נגלה שיונים הפכו את מבנה המגורים שלנו או בניין המשרדים לכדי אזור מחייה משגשג עם קנים וכל שכן גוזלים המביאים עמם כינים, פשפשים ושלל נגיפים ומזהמים.

לשלשת היונים לכשעצמה נחשבת למסוכנת, והיא איננה רק מהווה מפגע אסתטי או מקור לצחנה. בלשלשת היונים עלולה להתפתח פטרייה מסוכנת אשר יכולה לעשות את דרכה אל מערכת הנשימה. הימצאותה של פטרייה זו באוויר מתבטא בין היתר במחלות נשימתיות קשות ואלרגיות חריפות.

פחי אשפה שאינם מפונים

האם יש מחדל באיסוף האשפה מבניין המגורים או המשרד? במקרים שכאלו אנו ממליצים לפנות בדחיפות המירבית לוועד הבית או לחברת אחזקת המבנה.

אין מדובר בסוגיה שניתן להעלים ממנה עין, והימצאות הזבל בערימות אשר אינן מפונות, עלול להוביל להתרבותם של חתולי רחוב בסביבה, כמו גם חרקים ומיני מכרסמים.

לצד הסכנה שבקבלת שריטה מחתול או נשיכה ממכרסם, הרי שהימצאותה של האשפה ללא פינוי, מוביל לתסיסתה ומשם להופעתם של מזהמים הנישאים באוויר.

צמחייה עבותה יתר על המידה

צמחייה עבותה יתר על המידה עלולה להוביל להופעתם של נחשים, ובמיוחד בחודשי הקיץ החמים.

אזורים בעלי צמחייה עבותה מהווים אזור מחייה משגשג ויעיל עבור נחשים המבקשים להסתתר מן ההמון שבחוץ.

לאור העבודה שנחשים כמעט ואינם משמיעים כל רעש, הרי שאדם עלול לעמוד בקרבת צמחייה עבותה ובה מסתתר נחש, וכך להימצא בסיכון להכשה. במקרים בהם אתם מזהים נחש, אל תניחו שהבעיה תיעלם. הזעיקו באופן מידי לוכד נחשים מקצועי אשר יאתר את הנחש ויסלקו מן האזור.

מומלץ לצלם את הנחש ולשמור על קשר עין, וזאת כדי להדריך את לוכד הנחשים בהגיעו למוקד.

צרו עמנו קשר

כל הבעיות הללו יכולות להיפתר באמצעות שירותי אחזקת מבנים מקצועיים.

זקוקים לשירות לניהול המבנה? לא יודעים היכן להתחיל? השאירו לנו פניה עוד היום, ואנו מבטיחים לעשות סדר בבלגן 🙂

להצעת מחיר חייגו: 052-3676272

או השאירו פניה: