להצעת מחיר חייגו: 052-3676272

או השאירו פניה:

כל מה שצריך לדעת על ניקוי ספות והסרת כתמים עיקשים במיוחד

טיפים להסרת כתמים מספות

נכנסתם הביתה בסופו של יום, אפילו כבר חיממתם את המנה שלכם במיקרו-גל. אמה-מה, כשהתכוונתם להימרח על הספה אל מול הטלוויזיה, גיליתם כתם חדש שאין לכם מושג מהיכן הגיע. הגיע הזמן לבדוק אפשרויות ושיטות בתחום ניקוי ספות מקצועי. בואו נדסקס על זה קצת. 

מה יותר מבאס מאשר רהיטים שמסרבים להתנקות כראוי? רהיטים וספות ניזוקים עם השנים, מתלכלכים וצוברים בלאי. לבסוף, אנשים בימינו ממהרים לזרוק ספות ישנות וריהוט שניזוק. מדוע? מכיוון שהמחירים של ימינו הם נמוכים למדי, ורוב האנשים יעדיפו לרכוש ספה חדשה במקום לנקותה כמו שצריך. אבל כאן הטעות שלהם. 

כל מה שצריך לדעת על הסרת כתמים מספות בבית ובמשרד

בימינו המתקדמים טכנולוגית כל כך, יש לכם תכשירי ניקוי ייעודיים עבור ניקוי ספות למשעי. בואו נדבר תחילה על חברות ניקיון מומלצות עבור ניקוי ספות. מה חשוב לדעת עליהן? הכי חשוב לדעת כנראה, שחברות ניקיון משתמשות בתכשירי ניקוי ייעודיים ושיטות ניקוי ייעודיות. 

באופן הזה, יהיה ניתן להסיר כתמים עיקשים מבלי לגרום לנזקים בספות ובריהוט. חשוב להבין לגבי גרימת נזקים בזמן ניקוי ספה, זה קורה תוך שנייה. אם משתמשים בחומרי ניקוי שאינם מאימים לסוג הספה או סוג הרהיט, הנזקים שנגרמים הם למשל ירידה של צבע. בשל כך, כשאנשים מנקים בעצמם ספות, הם בדרך כלל מתנסים בחומר הניקוי בפינה נסתרת כלשהיא על הספה.

כיצד ננקה ספה בעצמנו בעזרת חומר ניקוי לא מזוהה?

קודם כל, אם אתם לא מזהים את חומר הניקוי, עדיף לא לעשות כלום, אל תנקו. אבל אם אתם מתעקשים, אפשר בגב הספה לנסות את חומר הניקוי הלא מזוהה. אם אתם רואים שהוא לא מוריד צבע, המשיכו בעדינות ובזהירות לחלקיה האחרים של הספה. 

ואם אתם מסתבכים, כמובן שיהיה מומלץ להסתייע בשירותי ניקוי מקצועיים. אנשי ניקוי לרוב ישתמשו אמנם בתכשירי ניקוי ייעודיים, אבל זהו לא הקלף היחיד בשרוול שלהם. בדרך כלל חברות ניקיון משתמשות גם במכונות ניקוי אשר עובדות בצורה של התזת מים & יניקת מים. 

מה הן מכונות ניקוי לניקוי ספות?

המכונות האלו יכולות להסיר את הכתמים הכי עיקשים, שומניים ונוראיים שיש על ספות. במקרים רבים יהיה צורך להסיר כתמי עובש, כתמי דם והפרשות גוף, כתמים שומניים מאוד ועוד. אמנם תכשירי ניקוי מסוימים יכולים יעילים עבור הסרת כתמים עיקשים, אבל אין ספק שבמקרים רבים אתם תצטרכו פשוט יד מקצועית. 

ואם אתם כבר מתכווננים לשכור שירות ניקיון מקצועי, אנחנו נמליץ לכם לבצע השוואת מחירים בין חברו הניקוי השונות. תופתעו לגלות כי טווחי המחירים רחבים, מה שמאפשר לכם גם לקבל הוזלות בהצעות המחיר השונות. תהיו הצרכנים החכמים שאתם, בצעו השוואת מחירים ותיפטרו מהכתמים הכי עיקשים על ספות. 

להצעת מחיר חייגו: 052-3676272

או השאירו פניה: