להצעת מחיר חייגו: 052-3676272

או השאירו פניה:

כללי ברזל לשמירה על ניקיון המשרד

כך תשמרו על משרד נקי

בהיותנו חברת ניקיון מקצועית, מטרתנו היא לא רק לספק לכם שירות טוב, אלא גם מידע חיוני.

כמה פעמים מצאתם את עצמכם מזמינים את חברת הניקיון לאחר שנמצא שהמשרד מלוכלך נורא, ומטונף. או אולי להפך: כמה פעמים הזמנתם את שירותיה של חברת ניקיון ורק לאחר שבוצעה מלאכת ניקוי קפדנית, גיליתם להפתעתכם שהמשרד נראה שונה, נקי ומצוחצח יותר. כלל לא שמתם לב עד כמה הוא היה מטונף.

מטרתנו במאמר הבא היא לאפשר לכם ליהנות מהטיפים המרכזיים והשימושיים ביותר, כדי שהמשרד שלכם ישמור על אווירה נקיה ומצוחצחת.

הימנעו מאוכל שומני בפינת המנוחה

פינת האוכל שמורה לאוכל, ופינת המנוחה שמורה למנוחה.

למרבה הצער, גם אלו שישמרו על הניקיון ברמה הקפדנית ביותר, לא יצליחו למנוע את נפילתם של כמה וכמה פירורים שונים על הבד או של הספה.

מאכלים שומניים נוטים להיספג במהירות בבד, ולגרום לכתמים קשים שאט אט צוברים לכלוך וזוהמה. הכתם בתחילה כמעט ואיננו נראה, אולם בתוך מספר ימים, עלול לגרום לבד לקבל מראה כהה יותר ועכור.

הקפידו להעביר מגבון בסיום יום עבודה

זו יכולה להיות מסורת נפלאה, שתאפשר לכם ליהנות ממשרד נקי ומצוחצח.

הקפידו לשים ליד כל שולחן עבודה של עובד ועובדת קופסה של מגבונים לחים. אל תגידו לעובדים שינקו את השולחן בסוף כל יום שכן זה לא משהו שיקרה אם פוקדים על אדם לעשות כן.

אבל אם כבר תימצא קופסה של מגבונים לחים, הרי שזה יהיה הרבה יותר נוח לעובדים, וגם דיי מזמין.

הזמנת ציוד מספק למטבח

הקפידו כמה שיותר להקפיד על הזמנתו של ציוד איכותי למטבח על כל סוגיו השונים. אלו יכולים להיות כלים חד פעמיים דוגמת צלחות או כוסות, אלו יכולים להיות מתקנים לנייר ניגוב ידיים. כל דבר שיסייע לשמור על היגיינה מקסימלית ועל ניקיון.

בדיוק כמו הטיפ הקודם שלנו, גם כאן הקפידו להותיר במקום קופסה של מגבונים לחים שידרבנו את הצוות לשמור על הניקיון בסיום כל ארוחה. באופן הזה תוכלו ליהנות משמירה על מטבח נקי ומזמין, מקום שדי מועד לפורענות מטבע הדברים.

בחירת חברת הניקיון למשרד שלכם

וישנם כמובן הרגעים שבהם מוטב להיעזר במקצוענים. חברת ניקיון שתלווה את המשרד שלכם מדי שבוע, ותאפשר לכם לשמור על אווירה מזמינה ונעימה, נקייה ומרעננת.

חברת סופר שירות עושה שימוש בחומרי הניקיון העוצמתיים ביותר, וכן פועלת בשיתוף פעולה עם ספקי חומרי ניקוי, חיטוי וכן מתקנים למגבות ידיים באיכות ללא פשרות.

ניתן ליצור עמנו קשר טלפוני או להשאיר פניה באתר לצורך קבלת שיחה חוזרת.

להצעת מחיר חייגו: 052-3676272

או השאירו פניה: