להצעת מחיר חייגו: 052-3676272

או השאירו פניה:

ניקיון במשרד הוא הרבה מעבר לאסתטיקה

כך המשרד יכול להפוך למכת תברואה

פעמים רבות אנו נוהגים להסביר ללקוחותינו כי ניקיון המשרד עבורנו הוא לא רק עניין של 'וויש' עם מטלית לאבק; אנו פועלים באופן ישיר כדי להבטיח את פעילותו התקינה של המשרד לאורך זמן.

ההיבט הראשוני בו הדבר ניכר, הוא כמובן הנראות והנועם שהמשרד משרה על העובדים. זהו כמובן היבט חשוב לאין שעור אשר יכול להבטיח בצורה חד משמעית וניכרת את המוטיבציה של העובדים וכן התפוקה.

אולם לצד אלו, הרי שאי שמירה על ניקיונו של המשרד לאורך זמן, יכולה גם להוביל להתפתחותה ההדרגתית של סוגיית תברואה לא אחרת מאשר הגעתם של חרקים ומזיקים שונים.

אי הקפדה על פינוי הפח

למרבה הצער, חברת ניקיון איננה יכולה להבטיח את השלכתו של הזבל מדי יום ויום. לרוב חברות ניקיון פוקדות את המשרד פעם עד פעמיים בשבוע.

לאור זאת, המלצתנו לכל לקוח ולקוחה היא לדאוג שפח הזבל יפונה מדי יום ויום, או לפחות אחת ליומיים. הסיבה לכך נעוצה בעובדה שהמשרד מכיל מגוון רחב של עובדים וכולם ככולם משתמשים בפחים ומניחים שם אי אלו שאריות מזון שונות.

פחי האשפה לרוב נותרים פתוחים וחשופים וכך מושכים אליהם חרקים רבים. אם לא די בכך, הם יכולים למצוא מסתור במשרד וחלילה להטיל ביצים.

אי הקפדה על הניקיון

היבט נוסף וחשוב לא פחות הוא אי הקפדה על ניקיונו של המשרד.

שימוש בפריטים רבים, או הנחתן של חבילות ניירות A4 להדפסה בצידי הקירות, כל אלו יכולים להוביל לקיומם של אזורי מסתור עבור החרקים.

מבחינתם של החרקים אלו לא אחרת מאשר מקומות מחייה אידיאליים ונהדרים עבורם. הם מצדם ימצאו ישגשגו ואט אט מבלי שנשים לב, נגיע למשרד שלפתע פוקדים אותו עשרות מקקים המתרוצצים בין רגלינו.

הקפדה על ניקיון אם כן, היא איננה רק עניין של היגיינה, אלא עניין של סדר.

שאיבת אבק - מומלץ מדי יום

גם העובד שמקפיד ככל הניתן על ניקיון המשרד ומשליך את שאריות המזון אל פח האשפה, הרי שהוא עודנו ייתכן וישאיר אחריו פירורים זעירים על גבי הרצפה.

פירורים אלו אמנם לא תופסים מידית את תשומת לבנו, אך הם בהחלט תופסים את תשומת לבם של החרקים.

הקפדה על שאיבת האבק ובעיקר במקומות נסתרים כגון צידי שולחן המחשב, יכולים למנוע את הצורך בהזמנת מדביר אל המשרד.

באופן הזה תוכלו להיות סמוכים ובטוחים כי משרדכם לא יהיה נתון ל'מתקפה' של חרקים שלרוב תותיר אתכם חסרי אונים ותלויים בפעילותו של בעל מקצוע מיומן.

להצעת מחיר חייגו: 052-3676272

או השאירו פניה: